Regulamin Serwisu Kosiarex:
- Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie których firma „KOSIAREX” świadczy usługi naprawy.
- Przyjmowanie maszyn do naprawy i oddawanie po naprawie odbywa się w godzinach
pracy Serwisu lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
- Sprzęt dostarczony do serwisu powinien być czysty i kompletny. Serwis może doliczyć dodatkowy koszt mycia towaru według cennika.
- Przekazując urządzenie do naprawy klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.
- Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy możewydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części
- Naprawy Gwarancyjne:
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas niezbędny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
- Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej Klient musi okazać dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Towar wydawany będzie za okazaniem protokołu przyjęcia. Serwis ma prawo odmowy wydania towaru bez pokwitowania. Przy wydaniu maszyny bez pokwitowania Serwis ma prawo spisać użytkownika z dowodu osobistego i żądać czytelnego podpisu na protokole.
- W przypadku gdy klient zrezygnuje z naprawy lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności Serwis pobiera opłatę za ekspertyzę według cennika.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
- Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.
- o wykonaniu usługi serwis informuje Klienta o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości SMS lub rozmowy telefonicznej.
- Serwis może odmówić wykorzystania do napraw części i akcesoriów dostarczonych
- Maszyna niesprawna (niebezpieczna) może być wydana jedynie po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia wiadomości o stwarzającym zagrożeniu przez urządzenie.
- Prosimy o odbiór sprzętu w przeciągu 1 miesiąca od zakończenia naprawy. W przypadku przekroczenia tego terminu będzie pobierana opłata za magazynowanie w wysokości 5 PLN netto za każdy kolejny dzień magazynowania.Nieodebranie sprzętu w ciągu 2 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art.180 K.C. w związku z art. 60 K.C., serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i w dalszej kolejności zostanie przez serwis zutylizowany.