Regulamin

Regulamin Serwisu Kosiarex:

  1. Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie których firma „KOSIAREX” świadczy usługi naprawy.
  2. Przyjmowanie maszyn do naprawy i oddawanie po naprawie odbywa się w godzinach
    pracy Serwisu lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
  3. Sprzęt dostarczony do serwisu powinien być czysty i kompletny. Serwis może doliczyć dodatkowy koszt mycia towaru według cennika.
  4. Przekazując urządzenie do naprawy klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.
  5. Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy możewydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części
  6. Naprawy Gwarancyjne:
    1. Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
    2. Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas niezbędny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
    3. Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej Klient musi okazać dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną.
  7. Towar wydawany będzie za okazaniem protokołu przyjęcia. Serwis ma prawo odmowy wydania towaru bez pokwitowania. Przy wydaniu maszyny bez pokwitowania Serwis ma prawo spisać użytkownika z dowodu osobistego i żądać czytelnego podpisu na protokole.
  8. W przypadku gdy klient zrezygnuje z naprawy lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności Serwis pobiera opłatę za ekspertyzę według cennika.
  9. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
  10. Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.
  11. o wykonaniu usługi serwis informuje Klienta o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości SMS lub rozmowy telefonicznej.
  12. Serwis może odmówić wykorzystania do napraw części i akcesoriów dostarczonych
  13. Maszyna niesprawna (niebezpieczna) może być wydana jedynie po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia wiadomości o stwarzającym zagrożeniu przez urządzenie.
  14. Prosimy o odbiór sprzętu w przeciągu 1 miesiąca od zakończenia naprawy. W przypadku przekroczenia tego terminu będzie pobierana opłata za magazynowanie w wysokości 5 PLN netto za każdy kolejny dzień magazynowania.Nieodebranie sprzętu w ciągu 2 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy, zgodnie z art.180 K.C. w związku z art. 60 K.C., serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony i w dalszej kolejności zostanie przez serwis zutylizowany.